Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 snakker dere til babyen i magen? føler meg litt dom når jeg går å snakker høyt til meg selv vet ikke helt hva jeg skal si heller, så går mest å komenterer om babyen sparker eller hva vi skal spise og at vi skal gå dit eller gjøre det.. men blir ikke så mye må jeg inndrømme. hva snakker dere om til babyen?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Jeg snakket aldri til babyen i magen, men sang mye.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Klart det Prater om hva vi skal gjøre den dagen, om bevegelsene hennes, om hennes storebror og far osv Er koselig å prate til henne, bruker også en del tid til å gni og dytte på magen, så hun får respons på bevegelsene sine Synger sanger for henne, og leser for henne også.. Gjorde det samme med storebror, og han kjente igjen historier og sanger fra starten av, allerede som 6 mnd, så pludret han med når jeg leste de samme eventyrene
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Ikke veldig mye... Men som i stad, når jeg knuste noe og jeg merket det "skvatt" til i magen...sa jeg vel noe som "-oj, ikke meningen å skremme deg lille venn!" Eller om jeg ikke har merket noe på en stund, og han plutselig sparker, så kommer vel en -"der var du ja, takk!" Ellers så synger jeg med radioen i bilen, men det gjorde jeg før når jeg ikke var gravid også... hehe
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Nei, men jeg klapper mye på magen;) føler det unaturlig å snakke med magen. Tenker at det ikke har noe å si, hun hører stemmen min uansett.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 synge er sikkert ikke så dumt! føler det blir litt mer naturlig å gjør når jeg går rundt for meg selv.. hi
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 så flink du er! det er litt sann jeg tengte jeg skulle gjøre før jeg ble gravid, lese eventyr og prate mye.. men er ikke så flink på samtaler med meg selv, så føles så unaturlig, men er kanskje en vane sak.... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå