Gå til innhold

hvor mye spark kjenner dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye spark er egentlig vanlig å kjenne i løpet av en dag?

er vel litt i overkant bekymret innimellom:/ men prøver å ta det med ro. Er i uke 27 og kjenner spark både morgen og kveld og alt fra ett par til fire fem perioder (noen ganger bare ett til to små dunk, noen ganger flere etter hverandre) midt på dagen, noen dager mer og noen dager mindre. Og er lite glad i dagene med mindre,

og jeg klarer ikke telle til ti (hvertfall svært skjelden) som jeg ser at du skal gjør på enkelte sider..

er første barnet mitt, og har jo ingen ting å sammenligne med.

hvor mye sparker det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 26, og det er for det meste en periode på morgenen og en på kvelden, samt noen få, enslige spark i løpet av dagen.

Hun tumler en del rundt på natta, da. Men ofte sover jeg da...

Skrevet

ikke så ulikt meg da egentli... betryggende å høre:)

jeg våkner ofte på natten, men da er det ikke noe særlig med romstrering hos meg, men det hender innimellom viss jeg går en tur på do eller drikker litt vann at jeg kjenner en dult eller to.

hi

Skrevet

Jeg er 26 uker på vei. Kjenner spark veldig ofte når jeg setter meg ned / legger meg ned. Men har også perioder hvor det er rolig i magen. I helgen var for eksempel babyen veldig rolig og jeg ble litt bekymret - men i dag har alt vært som normalt igjen :) Har merket at babyen blir veldig aktiv om jeg spiser klementiner ;)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

ar du tenkt over hvor mye du beveger deg ila dagen. Hvis du er en person som rører mye på deg og ikke har tid til å kjenne etter, kan romsteringen til baby bli dempet MYE, og du vil mest sannsynlig ikke registrere at det skjer.

Jeg var sykmeldt fra ganske tidlig i svangerskapet, og lå stort sett på sofaen hele dagen, da kjente jeg jo myyye. Men klarte aldri å telle ti spark ila en "økt" uansett...ikke når jeg var 39 uker på veg heller. Han bristet forresten ribbenet mitt, så det var ikke styrke på bevegelsene det manglet på.

Er du bekymret så ofte som det virker som du er.. ta det opp meg JM, ring i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...