Gå til innhold

hvor har jeg vondt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg vet jo hvor smertene er, men lurer på hvilket "organ" jeg har vondt i. Venter på time på sykehuset da legen mistenker magesår. Har hatt smerter i mellomgulvet, men nå gjør det så innmari vondt nederst under ribbeina på venstre side, som kniver og smertene kommer og går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Nederst under ribbeina på venstre side". Kan det være Luftsmerter?

Skrevet

Smertene til magesår sitte i mellomgulvet, men det er en mer brennende smerte. De skytes også ofte oppover i ribbeina og jeg kjente det i tillegg bakover i ryggen også.

Pga dette er det vanlig med kvalme også.

 

Magesår kan lett oppdages ved å se tilbake på når smertene oppstår og hva som ble spist noen timer før.

 

Magesår er noe dritt og kan sitte lenge i.

Skrevet

Jeg hadde det da jeg hadde kyssesyken. Men jeg hadde smerter på både venstre (milten) og høyre (leveren, hadde forhøyede leververdier) side.

Slet generelt med sterke magesmerter og veldig trøtthet.

 

Men er vanskelig å vite for andre hva som feiler deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...