Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Vi har rett og slett ikke råd til dyre julegaver... Har dere noen gode tips til rimelige gaver folk setter pris på? Vi har flest voksne å kjøpe gaver til, men kan max bruke 150kr på hver.. Gruer meg fælt til jul pga forventningene rundt julegavene (altså hva andre forventer å få fra meg) Setter pris på tips å råd:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Kjøpe en stor pakke med stearinlys (er det ikke kronelys det heter da?). Binde bredt bånd rundt og lage en fin sløyfe. Og så kjøpe noen fine servietter og ha til. T-lysestaker med t-lys får du jo til en grei penge i div. butikker.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Først og fremst syns jeg man kan være ærlig på det. Si til folk at man dessverre ikke har anledning til å bruke mer enn sånn og sånn. Det har vært helt vanlig i min familie/omgangskrets. Gjerne avtale et ca. beløp. Ødelegger mye av gleden hvis man skal uroe seg for å gi flott nok gave:-( Hvis praktiske/gaver til hus og hjem er tingen, sjekk ut jernia.no og kitchen.no De har mye tilbud og kitch'n kjører 3 flotte produkter på 50% kampanje noen dager av gangen nå før jul. Må være medlem, men koster ikke noe. En DVD eller en pocket bok hadde jeg blitt glad for. God kaffe eller te i en fin boks. Ullsokker type ulvang o.l, liten matkurv... Alt etter hvem som er mottaker;-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Jeg liker ikke få dyre julegaver. Kjøper heller ikke dyre julegaver verken til voksne eller barn. Og dette er noe alle voksne er enig i når jeg sier det. Det jeg liker få er: kaffe, te, sterinlys, sjokolade, syltetøy o.l. Ellers så er jeg en bokelsker så får jeg bøker er jeg lykkelig. Og går man på bokhandler finner man alltid billige bøker. Hjemmestrikkede sokker, votter og luer blir også satt stor pris på her i huset. Og cd`er er en hit, men da må man kjenne musikksmaken min.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Meld deg inn i bokklubben, da får du gavekort på 1000 kroner og kan velge mellom mye forskjellig. Det koster ikke noe i mnd og du kan avbestille hovedboka
Mirakelbabypåvei Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Kan ikke hjelpe deg så mye i år, men neste år, da handler du på januarsalget. Du får ikke bedre salg en det, og kan få gaver som egentlig koster 400,- for 150,- Det gjør jeg, i tillegg er det deilig når vi kommer til advent å lene seg godt tilbake, ikke være blakk og se på alle andre som stresser med jula:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Enig med siste anonym her, greit å begynne tidlig. Vi er nesten ferdige og det er veldig deilig å fordele det utover flere lønninger
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Body lotion / shower / body butter osv koster 29.90 på Hennes og Mauritz..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 på div kiosker o.l selger de hellstrøms kokebok :http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1795240&rom=MP til 149.- Jeg har kjøpt flere av de som jeg skal gi vekk.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 Kjøp en pose god kaffi og noko konfekt på ein spesialbutikk. Legg dei i cellofanpose og knyt ei fin sløyfe på. Mange kaffibutikkar har ferdige gåveposar i forskjellige prisklasser. Ei god vinflaske i mellomprisklasse i ein fin pose. To gode ostar, ei pakke ostekjeks og portvinsgele i cellofan. Ver open om at økonomien ikkje er den beste, folk vil setje pris på at de legg omtanke i gåvene til dei. Er du flink på kjøkenet kan du gi ein fin kakeboks med assorterte julekaker.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #11 Skrevet 29. november 2011 det er en del salg hos sånne altmuligbutikker om dagen. Kitchn, glassmagasinet etc. Jeg har kjøpt masse der til 100-200 på halv pris. Men du må følge med for de har bare et par tilbud i uken.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #12 Skrevet 29. november 2011 1. Gå på WEARHOUSE:) og gjerne sparkjøp også Finne sminke og parfymesett til ca 150kr også, merke:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #13 Skrevet 29. november 2011 Dere kom med mange gode tips! Sikkert flere enn meg som kan dra nytte av disse tipsene.. Så kanskje kan jeg glede meg litt til jul også.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #14 Skrevet 29. november 2011 Hei HI var på Kremerhuset vet ikke om dere har det i nærheten men der er det mye fiiiiint:) til en billig penge. Mye til hus og hjem,lys,dekorasjoener mm... Kjøpte faktisk 3 små julegaver som består av duftlys 15cm høy,en tekanne og et dyfthjerte som du kan sprute duftolje på så lukter det:) alt dette ga jeg ca 180 kr for.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #15 Skrevet 5. desember 2011 Det er tanken bak som teller vet dere <3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #16 Skrevet 5. desember 2011 I fjor fikk jeg en sekspakning med julekaffe av min studentbror. Ble kjempefornøyd jeg! Kostet en drøy hundrelapp, tipper jeg. Som flere sier kan du få gode bøker for 99,- eller 149,- . Selv blir jeg alltid superglad for varme sokker, enten tjukke ulvang eller hjemmestrikkede. Finnes mange merker, men blir ikke like fonøyd med de andre jeg har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #17 Skrevet 5. desember 2011 Som en har nevnt her, sjekk ut kremmerhuset Jeg kjøpte en sånn liten lykt med "hjertevinduer" på, kjempe søt. Tror den kosta 65 kr
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #18 Skrevet 5. desember 2011 http://kremmerhuset.no/node/892 Og her var lykta Går jo an å sjekke nettbutikken som du kommer til via linken her, vet ikke hvor lang leveringstida er da 21:34
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #19 Skrevet 5. desember 2011 Synes kanskje mange tenker for mye over prisen, å ikke på hva det er de har fått.. det er det som gjør dette så vanskelig og ubehagelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå