Gå til innhold

Julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen julegavetips til ei jenta på 6 år som har "alt"?Har ski og andre "uteutstyr", klær, sko ...Fått to tusen kroner hos sine besteforeldre, men hva kan jeg kjøpe til henne for de pengene? Har også ei jenta på 9 år med samme "problem".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med cd spiller og discolys samt cder?

årskort i svømmehall?

Skrevet

Viss jeg hadde to barn som hadde alt og hadde hatt samme "problem" som deg hadde jeg kjøpt en bok til hver av dem og satt resten av pengene på sparekontoen deres og fortalt att bestemor og bestefar har vært så snill å satt noen ekstra penger på sparekontoen deres til jul. Dem for nok helt sikkert mange andre flotte pakker på julaften og jeg ser ikke poenget i å kjøpe noe for å kjøpe noe.... Her fåes penger fra oldeforeldre og ett sett besteforeldre hver jul og dem går på sparekonto. Dem kommer godt med en dag -. lappen, ny sykkel eller bidrag til utdannelse eller andre nyttige ting den dagen de trenger det!

Skrevet

Takk for svar!

Ja tenkte det samme Renate. Jeg orker ikke kjøpe noe bare for å bruke opp pengene. Tenker det må være noe som er litt "fornuftig" som de har bruk for. Cd-spiller ble det i fjor. Men kan alltids kjøpe noen nye cder, dvder eller bøker.

Skrevet

Våre barn får konsekvent penger av mannens foreldre i julegave, og jeg har aldri brukt noe av det på gaver, bare satt det rett på kontoene deres (det gjør jeg også med alle pengegaver, kjøper aldri noe for dem). De får så mye uansett, både fra oss og øvrige familie, at det ville uansett drukne i mengden og da er det mer verdt på en konto hvor det kan vokse og komme til glede senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...