Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 og base til bil... har dere det? Er det praktisk? Med forrige barn hadde jeg bare et vanlig bilsete som jeg festet med sikkerhetsselen. Jeg syntes den var litt lealaus, men det var eneste mulighet (trodde jeg) siden vi ikke har ny nok til bil til å ha isofix (er det det det heter) Mulighet for isofix har vi ikke nå heller, men har nå sett på en slik base som gjør setet stødigere, + gjør det mulig å klikke det ut og inn av bilen på en lettvint måte.. I tillegg ble jeg ganske fristet av muligheten til å feste bilsetet på selve vognunderstellet. Må jo være greit hvis man skal handle o.l. og vil prøve å unngå å vekke babyen f.eks.. ? Noen som har dette her? Hva synes dere? takk for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Det er genialt. Iallfall når storesøsken skal hentes/leveres i barnehagen. I tillegg finnes det en dunpose til bilseter, så hvis du tar ed setet inn trenger ikke barnet annet enn inneklær og kan settes rett i setet og trekke igjen glidelåsen. Sikrere, bedre for barnet og lettere for de som styrer.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Ja, og det er herlig:D Superlett vogn som styres med en hånd, inne på butikk eller på asfalt. Lett å klikke bilstolen på i bilen, gjort på 2 sekunder. 3 sekunder å ta den av;) Ikke isofix, men kunne velge hvis jeg trengte. Britax Vigour 3 i 1 vogn. Bag, sportsdel og bilstol+adapter. Bagen er like lang som Emmaljungas bager, men smalere - gjør ikkeno, de skal ikke ha turnoppvisning i den likevel. Ikke for å ferdes med i skogen da, tror jeg;) Fikk skryt av fremmede på butikker. Hadde sikkert ikke sett slikt før, og de la poengterte at den så enkel ut å styre. Trenger ikke bruke makt. Hjulene er ikke lufthjul, snur lett. Jeg betalte 6800 kr. Ja det ble litt reklame for ei super vogn!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 enda et eksempel på at produsentene skaper behov som ikke egentlig er tilstede. Hva skal du med det?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Hva mener du med det? Det har lettet min hverdag iallefall! Har du prøvd en slik en????
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 0007: har du tvillinger? Hvilken vogn snakker du om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå