Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 I anmeldelsen sto det at han hadde skjenket henne så mye alkohol at hun ikke klarte å motsette seg tilnærmelsene hans. Han har åpenbart oppført seg ufint, men alvorlig talt: kan et voksent menneske anklage et annet for å ha skjenket seg? Man kan da vel bare si nei takk og la være å drikke mer? Eller? Kunne forstått dette dersom det kom fra en 16-åring, som ikke skulle ha fått alkohol, men en voksen dame?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Så det er greit å voldta en som er dritings? Såfremt hun er over 16 år?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Hvor fikk du det fra? Skriver jeg noe som helst som kan tyde på det? Hi
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Et voksent menneske må selv ta ansvaret for hva han/hun tyller i seg. Det betyr selvsagt ikke at det er lov å forgripe seg på dem som ikke kjenner sine begrensninger.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Det spiller da ingen rolle om hun "ble skjenket" eller ei, eller vor gammel hun er, poenget er jo at det IKKE ER GREIT Å VOLDTA. Alder, grad av berusning, bare piss å spekulere i sånt. Hadde det vært bedre om hun VAR 16 år og ble skjenket? Var det da en voldtekt, men om en dame på noen og 50 år ble drita, da er det IKKE en voldtekt? Syns HI er noe ute på tynn is her.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Det er dessverre en del menn rundt omkring som sikler etter de timene av helga der unge damer er sanseløst fulle.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Hun hadde jo sagt at hun var full og da ikke skjønte at hun ikke burde ha sex med han. Også prøvde han seg ett par ganger senere, og da ville hun ikke ha noe sex med han. Han gjorde ikke noe mer. Også vinner han 7,7 mill, DA er det voldtekt???????? Og det med at hun ville at han skulle sykemelde seg, så hun kunne ta jobben hans som straff. Skulle staten betale for det da? Nei her lukter hele greia dritt. Og hun kan ikke andmelde noen bare for du angrer. Sånne damer ødelegger for de som faktisk blir voldtatt!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Saken er jo henlagt med henvisning til at det ikke ble foretatt noe som kan betegnes som voldtekt. Hvor mange ganger skal man drikke seg dritings for så å oppdage at man har hatt sex man angrer på før man skjønner at det kan være lurt å roe ned på alkoholinntaket? Fruen trodde nok at hun skulle få seg en god ekstrainntekt av dette, hun skisserte jo også en løsning som gikk ut på misbruk av sykemeldinger osv for å sikre seg en posisjon og bedre lønn "for hvis ikke sier jeg det til avisen" Trist å si det, men begge partene lever godt opp til Frp sitt image.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 Nå må du gi deg, da! Jeg har ikke skrevet noe som helst om at det er i orden å voldta i noen som helst sammenheng! Det er det selvsagt ikke, det burde det ikke være nødvendig å poengtere. Noen ting er liksom underforstått, synes jeg. Men jeg reagerer på at en voksen dame prøver å skyve skylden for alkoholinntaket sitt over på en annen. At en 16-åring ikke er i stand til å vurdere inntaket, det kan jeg forstå. Men et voksent menneske må selv ta ansvar for det h*n drikker, mener jeg. Og jeg lurte rett og slett på om det går an å anklage noen for å ha sjenket seg for mye alkohol, om det i noe tilfelle ikke er ens eget ansvar. Men, uansett om noen er 16 år og drita eller 80 år og høy på heroin, så er det aldri noen sinne greit å voldta! Hi
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #10 Skrevet 28. november 2011 Virker ikke helt smell hu dama der!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #11 Skrevet 28. november 2011 SKJERP DERE. Dette er ren sjikanering og dere har gått rett på medias forvridde fremstilling av saken. Ingen vet hva som har skjedd her. Å gå ut med en slik sak krever mye, og få gjør dette om ikke det ligger noe bak.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #12 Skrevet 28. november 2011 Tja, politiet avgjorde jo at det hun beskrev i anmeldelsen ikke var straffbart, men at hun godt kan ha opplevd det som et overgrep allikevel. Det at hun ble skjenket full sto i anmeldelsen, så det er jo hennes egne ord.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #13 Skrevet 28. november 2011 Medias forvridde fremstilling av saken? Hvordan vet du at den er forvridd, da? Hun har selv innrømmet at hun ville at han skulle sykemeldes for å gi henne økonomiske fordeler. Jeg synes det sier en del om troverdigheten hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå