Gjest overlord Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Der mannen min er historisk interessert, jeg liker shopping og begge liker god mat og drikke.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Edinburgh er absolutt å anbefale! Passer jo kriteriene deres utmerket! Bare pakk godt med varmt tøy...Kaldt på slottsbesøk;-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Vær obs på at det er litt høy nattklubb stemning der. Litt sånn Benidorm greie. Jeg skygger unna slike steder. Men om dere har vært mye rundt om så er jo det en by det er greit å få med seg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Edinburgh er en vakker by!! Absolutt ideelt for par
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Edinburgh er flott! Absolutt et fint sted å reise. :-) har bare rukket en dag der på vandringstur i skottland, men jeg skal tilbake garantert :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Absolutt å anbefale. Kjempefin by! Som det står over så treffer den kriteriene dine veldig bra. Jeg så ikke en eneste nattklubb - men fokuset mitt var ikke der heller. Mange gode restaranter, puber og kafeer! Absolutt å anbeale:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Edinburgh er helt TOPPERS :-D Nydelig by!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå