Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Hei! Bare lurte på en liten ting... Hva syns dere om mennesker som går ut i media med f.eks. at de er blitt behandlet urettferdig/feil av helsevesen, ikke får sykehjemsplass eller de ikke får hjelp av helsevesen? De som gjør dette får jo som regel hjelp etterpå.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Synes det er helt greit, fordi det som regel også gjelder flere enn dem som står fram.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Fint at de får hjelp, men jeg må innrømme at tankene mine går til alle dem som ikke er like frempå i media og som lider i det stille.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Det handler jo om å rette søkelyset mot urettferdighet, ikke bare mele sin egen kake. At resultatet ofte blir at de som enkeltpersoner blir sett, og problemet/urettferdigheten blir feiet under teppet igjen, kan ikke de lastes for. Media er til for å brukes. Jeg tenker at det er ressurssterke mennesker som bruker media på en slik aktiv måte.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Folk som går ut i media gjør en viktig jobb for samfunnet ved å sette søkelyset på viktige ting! Uten villige kilder og fortellinger fra virkeligheten har ikke journalistene gode saker, og må da heller skrive om andre ting. At andre ikke får hjelp er ikke de som går ut i media sin feil.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Takk for svar. Bra enkelte ser det på denne måten. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå