Gå til innhold

Når pynter dere biffgardinene til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er stas med litt glitter da, så jeg pleier å dyppe dem i superlim før jeg senker meg ned i en boks med glitter som jeg kjøper på Panduro.

Tenkte jeg skulle være litt vill og gæærn i år og ha en i gull og en i grønt glitter.

Mene når synes dere det er passende å gjøre det - bør jeg vente til 3 søndag i advent eller kan jeg snikpynte litt før julebordet til helgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, nå ler jeg. Vi skal reise bort i jula, så kommer ikke til å pynte huset, kanskje jeg skal gå for å pynte biffgardina mine jeg å??

Skrevet

De pynter jeg alltid 1.desember. Sparer igjen en loten dusk med hår på begge, også sprayer jeg de med snøspray! Etter en skikkelig runde i senga blir jeg så rød og mørbanket at det ser ut som to nisseluer der nede. Helt topp for å få julestemning.

Skrevet

Aaaah, jeg trur jeg dauer. :D Har hysterisk latterkrampe så stille jeg kan for ikke å vekke hele huset nå!

Skrevet

Det er de gardinene som de fleste kvinner har på Musebakken, de som rammer inn jodleknappen og vinduet med utsikt til paradis, og som herrebesøk kan blankpolere septeret sitt med...

Skrevet

ååhhh ok haha ha ha ha da vet jeg hva biffgardiner er. hahaha det har jeg aldri hørt om før.

Skrevet

Dagens underholdning for dib-snerpene!

Skrevet

Rød og grønn negellakk som jeg tørker på med en honkle...

Synes du bør pynte halve nå og resten til jul jeg, da blir det litt julestemning og en halv ting mindre å gjøre til hjul!!

Skrevet

ØØØØØØØØØØØØRRRRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNNN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...