Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg har en adventsstake, adventsstjerner, og kalendere til ungene. Vi har alltid juletre, det kommer inn på lille julaften/julaften og ryker ut på andre nyttårsdag.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Du burde blitt meldt til barnevernet HI.... hehe neida har ikke julegardiner selv men har så mye annet som pynter opp og gjør det hjemmekoselig så det tenker jeg ikke på. Er jo ikke det som er det viktigste vel..men tid til ungene og kvalitetstid sammen God Jul hi:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Har heller ikke julegardiner. Men har hvite gardiner oppe, hvor jeg bytter ut det hvite båndene til røde. Så det blir julegardiner nok for meg:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Har ikke gardiner i det hele tatt jeg. Gardiner er stygt synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Jeg har heller ikke gardiner i det hele tatt. Gardiner i seg selv er mindre pent, og julegardiner er bare råharry!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Harry med julegardiner faktisk, nå har jeg hørt det å! Jeg skal henge opp julegardiner på kjøkkenet, men ikke i stua. Der er det så mye anna julepynt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Ikkje eg heller, men eg skal henge opp eit raudt filthjarte på kvar av dei lyse liftgardinene på kjøkkenet.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 Vi har ikke en gardin i huset, og er egentlig godt fornøyd med det. Ingen fan av hverken vanlige gardiner eller julegardiner.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #10 Skrevet 28. november 2011 Jeg har heller ikke julegardiner.. syns ikke det er noe fint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå