Gå til innhold

Hvor mye kr bruker dere på julegave til forelde/ besteforeldre til barnet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker omkring 1000 kr hver på mamma og pappa.

Hans far og stemor får som regel en liten gave med et bilde av vesla eller lignende (har sluttet å kjøpe dyre gaver til dem, fordi hverken mannen min eller jeg får jule-eller bursdagsgaver derfra).

Skrevet

Vi har et veldig stramt budsjett, så i år får de for ca 1000,- kr per par. Da får de en gave sammen for rundt 300, og så separate gaver for resten.

Men så er hele vårt julegavebudsjett (utenfor gaver til hverandre og datteren vår) på ca 6000 da..

Skrevet

Maks 1000 kr til foreldre, dvs pr par.

I år ble d litt annerledes... alle får fotobøker fra første året til jenta vår og bilder av seg selv med henne osv..

Skrevet

200 til 400 pr stk, eller ca 500 pr par (foreldrene mine er skilt og gift på nytt begge to).

Skrevet

Mamma og pappa ønsker seg helst ikke gaver, dvs. de ønsker seg ting vi lager selv (fortsatt...hehe) eller bilder av barnebarna, eks. høstens barnehagebilder. De vil helst at vi bruker pengene på barna, oss selv, julefeiring (dvs mat, drikke etc). Vi gir de selvsagt gaver, men det koster ikke så mye.

Samme vil jeg når jeg får eldre barn. Vil ikke at barna mine som er i etableringsfasten skal bruke masse penger på meg og/eller mannen min. Vi har alt vi trenger og mer til.

Skrevet

Barnets foreldre, det vil si jeg og min mann gir hverandre gaver i 1000,- til 3000,- kr klassen.

Foreldrrene våre, barnas besteforeldre får gjerne noe til rundt 800,- per person. Ungene gir stort sett bort ting de har laget selv.

Skrevet

Ingenting. Mine svigerforeldre har gått bort, og mine foreldre HATER barn, og kjøper ingenting til barna. Da får de ingenting heller.

Skrevet

Stramt budsjet = 1000 kroner????!!!!!! JEG Har stramt budsjett, og mine barn får til kr.200!! Min mann får ingenting, jeg får ingenting, min mor får til 100,- og hans foreldre får en konfekteske som hvert år.. DET er julegavene vi har råd tilllll Men har selvsagt julemiddagen i orden.... =) takket være mine gode foreldre som spanderer det på oss i år også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...