Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 med tanke på en date.. Prater vi på facebook, og han forsvinner, får jeg tanker om at han har gitt meg opp, hehe.. Skal han ut med venner, og han sender melding, jeg svarer, og det går litt tid før han svarer, trur jeg at han driver på med noen... Hører jeg ikke fra han på maaange timer, vil jeg plutselig ta samme "hevn" på han da jeg endelig får svar... Jeg vet det er MEG det er noe med , og jeg MÅ gi meg med dette... Men hvordan?!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 av og til kan det hjelpe at du later som du er din egen mest fornuftige venninne... Gi deg selv råd som om du råder en venninne i en lignende situasjon om du forstår hva jeg mener. Minn deg selv på at dersom du blir en masekråke som viser sjalu sider før dere i det hele tatt er skikkelig sammen, er det en viss sansynlighet for at denne fyren blir lei kjapt. Gutter er gutter og svarer ikke alltid umiddelbart- det trenger ikke bety noe annet enn at han er litt opptatt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå