Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Hva leser du for barnet ditt? Har du noen bra bøker og anbefale for en liten gutt på 21 måneder?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Vi har noen "serier" som er en stor hit her i huset: - Først og fremst alle Tassen-bøkene, hun går aldri lei (selv om jeg skulle ønske det*s*). - Bøkene om Mummitrollet - Bøkene om Thomas og Emma (to forskjellige karakterer i samme type serie)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Bøkene om Ludde Bøkene om Emma og Thomas er veldig populære! Bøkene om Gruffalo (mest den første, den er best) Tassen
Mimmi84 Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 guttungen har fyldt 2 nå, og er veldig glad i bøker. Her går det mye i elsabeskov, koselige tegninger og ofte tekst på rim: putte i blåbærskogen, den nyskjerrige abboren, okke, nutte og pillerill, nissene i hatten, pers nye klær, smånissene, oles skitur. Ellers er gubben og katten en vinner, thomastoget, olebrom,
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Samme som 21:32. Ludde, Gruffalo og Tassen er veldig populært.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 - Sabeltann - bøker om biler, lastebiler og traktorer - dyrebøker - bøker med lyd - tassen - lokomotivet Thomas
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Lille larven aldri mett. Den falt min pladask for. Jeg trodde ikke de var noe særlig, var ikke noe som tiltalte meg hvertfall, men så glemte jeg å avbestille i bokklubben når den var hovedbok. Og den falt meget i smak hos guttungen. Ellers alt med biler, traktorer o.l. Mummi, Tassen, Drømmehagen, Postman Pat.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Lille larven aldri mett, ble superpopulær her også Og bæsjeboka;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 For å ikke snakke om "Muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans"...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #10 Skrevet 28. november 2011 tassen, beskow-bøkene (tante pose er litt for tidlig), egner (hakkebakkeskogen, kardemommeby osv), mulvarpen - snømannboka er fin.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #11 Skrevet 28. november 2011 Muldvarpen som ville vite... Ordbøker med bilder man kan lete i og snakke om, f.eks. Se og si, Brannmann Sam, gode gamle Postmann Pat-bøker, Peppa gris,
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #12 Skrevet 28. november 2011 ludde tassen emma ++ egentlig det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå