Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 er det rekkefølgen på pedalene i bilen? og hvordan klarer man å ikke få helt stopp når man må stoppe opp for biler i kryss?*redd for å kvele bilen ja*
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Det er rekkefølgen. Og holder du inne clutchen og bremsen samtidig og unngår å slippe clutchen brått så skal ikke bilen kveles, men om du gjør det så er det ingen krise, folk gjør det veldig ofte;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 ja når du skal stoppe helt må du holde inne bremsen. Står du på flatmark så kan du slippe bremsen, da ruller ikke bilen. Men i oppoverbakke eller nedover så må bremsen holdes inne. Når du skal kjøre igjen så slipper du ut akkurat nok clutch til at bilen begynner å rulle av seg selv også møter du med gass.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 så hvis jeg slipper bremsen(på flatmark)og holder inne bare clutch og møer med gass så går d bra? og vhis jeg slipper bremsen for fort kveler jeg bilen da?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Kun clutchen for fort opp som kveler bilen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå