Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg har gått en stund nå er under utredning, det er jeg som tok kontakt og ønsket hjelp. Men når jeg kommer til timen så klarer jeg ikke åpne meg om hvordan jeg egentlig har det i morgen er min siste time før de skal bestemme om jeg trenger å få flere timer. Altså siste evalueringstimer. Men når jeg ikke får sagt ting så høres jeg sikkert ut som om jeg bare kaster bort tiden deres, og jeg får jo ikke videre hjelp da. Jeg er så innprenta med at man ikke skal klage og ikke snakke om ditt og datt gjennom hele livet at jeg klarer ikke bryte ut av det selv der. Idag satt jeg meg ned og skrev alt jeg føler,tenker. Ble nesten 5 a4 sider på maskinen. Tenkte jeg skal gi det fra meg idet jeg kommer så ta det derfra men så blir jeg usikker da. Og nervøs, spesielt siden angst er en av tingene jeg sliter med. Er det dumt? å gi det skriftlig å sitte der mens personen leser det? Jeg har måttet ta det over brev med legen min også sånn i forhold til at jeg sliter og trenger hjelp når jeg skulle ha henvisning. Men der sendte jeg brevet til legen og fikk så innkallelse. Litt redd for at jeg ikke klarer å gi det fra meg også for da er jeg like langt. Føler meg bare dum
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Ikke føl deg dum - det er ikke lett å åpne seg helt! Synes det var lurt å skrive det ned, men sørg for at du klarer å gi det fra deg Det klarer du!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Syns du skal gi brevet jeg Det er først da du kan få skikkelig hjelp til det som måtte plage deg, og først da kan du få det bedre. Masse lykke til, det kommer til å gå så fint og det blir sikkert en lettelse for deg når du endelig får ut hvordan du virkelig har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå