Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg er så deppa å frustrert at jeg bare vill gråte!! Jeg er 172 høy. Å veier 75 akkurat nå. Altså. gått opp 5 kg. de 2 sist mnd... Jeg er VEDLIG glad i både,mat,brus og godteri. Klarer ikke å la være å¨s pise godteri å drikke brus.. MEN nå er det NOKK. nå skal det endringer til... IGJEN.. Gikk ned 3-4 kg. sist jeg holdt på!! Noen som har tips til å gå ned ivekt?? :-) altså. jeg skal KUTTe godteri og brus.... PÅ FORHÅND TAKK!!! tar i mot tips på dietter, lavkarbo, å andre måltider ++ )
-LilleMy Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Du må gå inn på SLANKEDEBATTEN, bla deg ned til den på venstresiden her. Der er vi en gjeng som prøver å slanke oss Har nettopp startet en ny tråd siden den andre ble så lang, men i den gamle finner du kanskje litt tips - eller i det minste inspirasjon?
MinTurSn@rt? Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Takk f svar LilleMY ;-) Det var jeg ikke klar over at det fantes! keg skal gå inn der å se.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Dropp brusen! Tenk hvor fort du skyller ned tonnevis av sukker uten at det nesten ikke rører tungen! Tips to: spis ofte! normal mat,som kjedelige skiver. Hilsen tynn:-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 No problem, er kjekt når vi er flere som kan motivere hverandre
-LilleMy Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Dette er veldig sant, mange går faktisk ned litt bare ved å kutte ut all drikke med sukker! Juice, iste, brus er fy-fy. Selv drikker jeg litt light-brus, men dette er ikke alle som "tåler", det kan trigge søtsuget Knekkebrød er bedre enn brødskiver, men så blir det kanskje vanskelig i lengden, man skal jo tross alt leve med kostholdet Salat, havregrøt og omelett er gode alternativer hvis man er lei knekkebrød.
-LilleMy Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 20:42 var meg da, glemmer anonymknappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå