Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 En typisk dag (mat): Frokost, ingenting, eller en banan Kl.09.00- frukt/grønnsaker, kanskje en gulrot eller et eple og en kopp kakao Lunsj: Stort rundstykke med pålegg (ost/egg/skinke/egg og bacon..osv) Stort glass juice/vann, og en youghurt Middag: Pasta med hvitløksbrød og salat (f.eks) Etter middag og utover kvelden: Sjokolade nesten hver dag, veldig glad i hermetisk fruktcoctail med is eller krem, et glass eller 3 med cola eller annen brus. Drikker mye vann, nok! Står /går hele dagen på jobb og løfter tungt. Spiser sjeldent kveldsmat, er oppvokst i "Toro-generasjonen, og syns toro lasagne med salat og brød til er et fullverdig måltid) Er, 175 cm, 31 år
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 hvorfor det?? enten er du tynn eller tykk
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jeg tror du veier 66 kilo og har en ganske normal str 38 kropp.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Skal ALLE lage slike tråder? Dette er kanskje ikke så interessant for andre enn deg selv. Du kan veie alt mulig, går ikke an å si ut ifra hvilket kosthold du har, det er verken sunt eller usunt. Du kan spise usunt fordi du gir blaffen i at du er tykk eller fordi du er for tynn, du kan spise sunt fordi du er normalt slank og har et godt kosthold eller fordi du slanker deg. INGEN her vet det.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 tror du veier rett under 70 kilo, og ser ganske så grei ut
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Nesten, jeg veier 60 kg blank... Du første anonym "enten er du tynn eller så er du tykk". Du skulle bare visst. Haha, her har jeg formen til ei som er tynn, men uten klær på er alt dvaskt og dissete. Jeg har på ingen måte et forvridd selvbilde, jeg ser bare selv at jeg er ikke i nærheten å være trent. Cellulitter og sideflesk sier jeg bare. Er strålende fornøyd så lenge jeg får beholde klærne på, men kostholdet mitt gjør ikke kroppen min stræm altså! Sitter egentlig bare her og gjør narr av meg selv på en mandags kveld... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå