Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Hva ligger timelønnen i en butikk på ca?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Her har du tariffen, men ikke alle følger tariff da. Noen butikkjeder som f.eks H&M lønner høyere enn tariff, mens andre butikker lønner under. http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=619
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Takk for svar! og for noen dårlige timelønninger.blir ikke aktuelt å skifte jobb;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Er jo snakk om en jobb man ikke trenger noe utdanning for å gjøre da, kan nesten ikke kreve lik lønn til de som har flere år på høyskole... Har 164,95 kr i timen i butikken jeg jobber og må si meg fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Jeg har 175 kr/t. Helt ok det for å jobbe i butikk =)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 Er det givende arbeid å jobbe i butikk da?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #10 Skrevet 28. november 2011 Er det givende arbeid å jobbe i butikk da?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #11 Skrevet 28. november 2011 jeg jobber bare kveldstid i butikk så min timelønn er kanskje ikke så veldig relevant... 190kr i gjennomsnitt. timelønn uten tillegg er 166kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå