Gå til innhold

HURRA for mann som tar baby hver natt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og drar på jobb hver dag! Jeg ble virkelig et monster av lite søvn, så selv om jeg er i perm (får ikke til å sove på dagen), tar mannen bebisen om natta, hun våkner 2-5 ganger og jeg får ikke sove igjen etterpå, og vi har to små barn til å ta oss av. Tror jeg hadde blitt lagt inn hvis dette hadde fortsatt. Er så utrolig glad for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg er egoistisk mot mannen din!

Skrevet

Hvorfor det? Hvis mann til hi takler lite søvn godt, og hun ikke, hva er problemet?

Jeg tar også babyen hver natt. Et mannen min ego da?

Skrevet

For en flott mann du har.. :)

Jeg blir og et monster uten søvn, så her deler vi på nettene. (Begge jobber, og barnet er over 1,5år. ) Vi delte det som oftest før når han var mindre og, selv om jeg var i perm. Han tok han ikke hver natt da. men de gangene jeg trengte det. :)

Skrevet

Å være i perm er jobb det og. Jeg forventer at pappaen skal bidra på nettene. Og gjør selvsagt det samme når han er i perm.

Skrevet

Min mann tar også babyen hver natt. Nå er han ikke baby lenger da, han er 16 mndr men våkner fortsatt 2 - 4 ganger pr natt. Mannen min har en evne jeg misunner ham; han kan stå opp, roe ned sønnen vår (som kan ta ca 15 min) og SOVNE igjen. Noe jeg aldri har klart, derfor tar mannen min nattevåk. I love it :-)

Skrevet

Så deilig, da! Flott med en forståelsesfull og omsorgsfull mann!

Et normalt friskt menneske kan godt gå en periode med dårlig søvn uten at det nødvendigvis gjør så mye.

Skrevet

Her hjelper også mannen til, da mitt en gang gode søvnhjerte har blitt fullstendig smadret og ødelagt etter 6 måneder med nattevåk hver time/annenhver. Jeg ligger våken i timevis hver natt, og klarer ikke å "lande" nok på dagtid til å sove mens babyen sover. De ukene som mannen jobber fra 11-17 er det alltid han som står opp med babyen kl 05-0530, slik at jeg kan få sove litt på morgenkvisten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...