Gå til innhold

Tiden på sykehuset etter fødselen


Solskinn.desember

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har begynt og lese litt mer på hvordan fødselen og tiden etterpå fungerer. Gleder meg veldig til og endelig skulle få se lille prinsessen:-). Men må si jeg gruer meg litt til tiden etter fødselen med tanke på at at min samboer får være så lite sammen med oss de første dagene. Sånn som jeg har forstått det har far kun tre timer besøkstid fra 17-20 på Haukeland. Er det flere som syns det er lite eller har tenkt på hvordan de første dagene etter fødselen vil bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare til å reise hjem med vesla da, så får dere masse tid sammen alle :)

Dersom alt er vel med meg og vesla mi reiser vi hjem så fort som mulig... Jeg skal også føde på haukeland, men vet ikke hvordan "reglene" for besøk er...

 

Jeg tenker at dagene etter fødselen blir fylt med kos å masse besøk! :) Gleder meg vilt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hun over her skriver så kan man reise hjem ganske kjapt om alt går bra=) Men stemmer dte ang besøkstidene, men man har og mulighet til å gå ut fra rommet, om man deler med flere sånn at ikke de blir forstyrret;o)

 

Jeg skal sjøl på KK men skal ha planlagt ks så jeg vet at min form ikke tilsier at jeg kan dra dagen etter, men har ingen planer om å bli lengre enn jeg må uansett;o)

 

Når har dere termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...