Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 http://lenisverden.blogspot.com/ Er det mulig å få mer stæsj inn i et lite hus egentlig??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Holy shit. Altså, jeg har det sikkert nokså overfylt jeg og i manges øyne. Men jeg prøver ikke så innmari desperat å ha tre hundre ulike stiler, og få det til å se ut som en, samtidig som jeg samler på veggskilt og kruspynt. Også har jeg ikke puter i hyllene på kjøkkenet, der har jeg liksom sånne derre glass å sånnt da :-p
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 uff, pleier egentlig ikke kommentere slikt da vi alle har ulik smak men dette var rett og slett forferdelig. Totalt smakløst.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Det er det som også blir kalt hjemmekoselig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Hehe, grusomt! Tror hun bruker myyye penger på å kjøpe stæsj, men hadde vært en ide å rydde bort alt før man begnner å pynte til jul oppå alt stæsjet som står fremme resten av året...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 hehe, glad dere ikke ser hjemmet mitt
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #10 Skrevet 28. november 2011 JEG har det hjemmekoselig. Jeg har nytt og gammelt og en bråte med ting som ikke passer sammen, med masse rot og ingen ensartet stil. Men jeg innbiller meg overhodet ikke at jeg er interiørdesigner og tar bilder og forsøker å få det til å virke som om jeg er den første som har funnet opp ordet STIL. Det var jo tydelig her at den som sto bak bildene prøvde å få det til å fremstå som om dette var årets måte å pynte på, og at alt dill og dall rundt om var en del av et nøye utvalgt designkonsept. Da blir det bare dumt, merkelig og en smule flaut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå