Gå til innhold

Hva er verst? Løgn eller Utroskap? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke helt forskjellen på de to.

Utroskap er jo en form for løgn. Eller i hvert fall et løftebrudd som ofte etterfølges av løgn.

Alt kommer jo an på. Jeg hadde vært surere på mannen min om han pulte venninna mi, enn om han påsto han bare drakk tre øl kvelden før, mens han egentlig drakk seks.

Skrevet

Jeg syns en løgn er svært ille, å her går det jo på tilitt, men jeg må nok velge utroskap...Fordi det er en fysisk handling som har skjedd...Vi kan snakke om det å ordne opp..Men skulle det oppstå en stor diskusjon, så ville nok dette blitt brukt i mot en som ett argument.

En løgn, kan læres å stole på med tid, utroskap har skjedd å kan ikke gjøre så mye med...Det har jo som sagt skjedd fysisk, sex med en annen en. Skal man egentlig ikke ha sex med den man er sammen med da (Litt gammeldags) men så lenge en er i forhold...Å ha sex med en annen en igjen blir jo løgn. For da elsker eller nok glad i denne personen..Fordi du velger å såre de med din egoisme.

Skrevet

Utroskap er jo også løgn og brudd på tillit, men mye verre spør du meg en hvilken som helst løgn. Utroskap er noe som er brudd på absolutt alle leveregler og etiske regler i ett forhold etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...