Gå til innhold

Barnet mitt er så bekymret for meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var uheldig å kuttet meg i fingeren når jeg lagde frokost idag tidlig. Barnet mitt begynte å gråte med en gang jeg sa au, og det ble enda verre da han så jeg blødde, men roet seg når jeg sa det gikk bra!

Han har vært lei seg hele dagen idag! Gråt når jeg skulle dra fra barnehagen og jeg ringte etterpå for å spørre hvordan det hadde gått fordi han aldri bruker å gråte når jeg leverer han. Da gikk det fint.

Utpå dagen fikk jeg telefon fra barnehagen om at han hadde grått store deler av dagen og de lurte på hva det kunne være.

Det er ikke likt han i det hele tatt!

Hun som ringte sa at han hadde sagt noe om blod på fingeren og at mamma ikke kom å hentet han! Det første han spurte meg om når jeg kom til barnehagen var om det gikk bra med fingeren min.

Nå vil han at jeg skal være i samme rom hele tiden. Jeg har aldri hørt om noen som har reagert så sterkt på sånne ting.

Jeg syns jo ikke han skal bekymre seg så for mammaen sin. Jeg vil at han skal kose seg i barnehagen!

Måtte bare få lettet litt på mammahjertet. Han er i godt humør nå, men vil som sagt aller helst at jeg er i samme rom som han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars! Han ble redd for mamman sin :(

Hvor gammel er han? Hvis han er gammel nok ville jeg forklart at det ikke var farlig, og at man får skrubbsår/sår/kutt o.l som kan blø litt - det betyr ikke at mamma blir borte e.l.

Skrevet

Huff da :( Stakkars lillegutt.

Kanskje du skal forklare han litt mer? At det går bra selv om man får litt vondt i fingern sin og slik?

Skrevet

Han er 4 år.

Jeg forklarte før vi dro til barnehagen og mens vi var der. Sa til han at mamma var uheldig, men at det gikk bra. At det ikke var farlig osv.

Jeg har også forklart han etter at vi kom hjem.

Nå har jeg fått låne et plaster av han så da virker det som om at det gikk enda litt bedre:)

Fineste gutten min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...