Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg kunne sikkert Googlet dette, men når man Googler slike ting så får man alltid opp det verste av det verste så derfor spør jeg her inne. Bær over med meg;) Badet datteren min i dag (hun er 18 mnd.). Da jeg skulle tørke henne ser jeg at hun har størknet blod utenfor øregangen og litt inne i øret. Hun har vært endel plaget med ørevoks, om det er av betydning. Hun viser ikke tegn til at hun har vondt i øret og det er ikke rødt eller noe. Hun er i fin form. Hva kan dette komme av? Er det noe jeg bør ta til legen eller er det vanlig at barn blir sår i øret? mvh. Frida-Førstegangsmamma
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Kan hun ha klønet seg selv i øret? Jeg ville faktisk ha dratt til legekontoret, og bare fått sykepleieren eller helsesekretæren til å fått sett inni øret bare for å utelukke at det har gått hull på trommhinnen Hilsen helsesekretæren;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare:-) Hun kan ha klødd seg, det kan være. Hvordan merker man at det er hull på trommehinnen og vil ikke det gjøre fryktelig vondt? Kanskje dumme spørsmål, men jeg kan svært lite om dette;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå