Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Er det lov å oppholde seg alene med en person av motsatt kjønn lenge nok til å ha sex i et fengsel?!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Ja det går fint an. De har besøksrom
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Da burde de dele ut kondomer til fangene også, uansvarlig å bli gravid i et fengsel.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 typen min satt inne i en mnd og det var full rulle på alle besøksrommene der hver gang folk hadde besøk av damene sine. Det er jo lås på innsiden av døren og greier. Nå var dette på en åpen soning for noe veldig ufarlig noe da så er sikkert anneldes i de strengere fengslene.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 jeg besøkte gubben annen hver uke i et halvt år når han satt inne, og jeg skal love deg det var liv hver gang gitt:P de hadde madrasser i alle rommene som man kunne ta ut med sengetøy og alt av utstyr, vask papir osv hehe
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Hehe husker også at det var dødslytt mellom besøksrommene. Så man hørte liksom dunk dunk dunk dunk. osv i ca to min så hørte du den papirtørkeholdern. HAHA lo godt noen ganger da ja. Og ja de skrøt av det etterpå! duste gutter hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå