Gå til innhold

Dumme, idiotiske kaklehøns!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir matt av alle bedrevitende kjerringer som lager seg sin egen sannhet om hvordan ting skal være og som rakker ned på enhver som fraviker fra deres mal!

Her er det kaklende hønsehjerner som beskylder foreldre som ikke lager pakkekalendere for late, egoistiske og slemme - intet mindre! Det er hønsehjerner som beskylder de som ikke gir dyre gaver til barna til jul for gjerrige og slemme. Det er de som rakker ned på de som har /ikke har barna i barnehage og som har/ikke har Reimadress osv, osv, osv.....

Jeg undrer bare på hvordan livene til disse hønsehjernene egentilg er? Jeg mistenker at de har noen trasige liv selv, og at de trenger å rakke ned på andre for å føle seg bedre. Type "jeg har ørten barn med ørten menn som ikke stiller opp, ikke jobb og kan NAVs regelverk ut og inn - MEN jeg lager hvertfall pakkekalender, så da er jeg nok en perfekt mor likevel!"

Drittkjerringer er dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL! Liker!! :)

Alltid litt gøy med de som kan alt, vet alt og har opplevd alt.

Hvertfall når de har det ene store svaret på alle sprøsmål.

Den en store sannheten! :P

Skrevet

Syns egentlig ikke det er så mange drittkjerringer her..

De fleste virker snille, noen kvassere enn andre, men hva gjør det?

Alle er vel forskjellige å bor i forskjellige miljøer å har forskjellige interesser. Noen prioriterer pakkekalender, andre reimadress, andre igjen begge deler. Da er det vel rett for dem!

Å noen vet faktisk litt mer enn andre..

Skrevet

Følte du deg truffet ?

Syns ikke du er noe bedre . Du slenger dritt om de som har barn med flere menn , de som lager pakkekalendere , og mange andre !

Det minner om noe en kaklehøne kunne lire av seg ;-)

Men jeg er enig i at det ikke er veldig koselig her inne fortiden !

Skrevet

Hvorfor skal alt være så inderlig koslig? Opplegget er at "alt" er ikke så koslig ute i den virkelige verden.

Stiller man et spørsmål, så må man regne med å få svar. Likedan; hvis man presenterer en teori, en påstand el.l., så må man jo regne med at ikke alle er enig. Da må man tåle å høre motargumenter. Og når påstander blir presentert på ganske markant måte, jo, da mener jeg at man må regne med å bli besvart med minst samme mynt. Dessuten: Presenterer man ren idioti, så må man jo regne med å bli satt på plass!

Stikker man hodet fram, så må man regne med hugg, sånn fungerer all samfunnsdebatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...