Gå til innhold


En gullgutt og snart ei tulle!

Anbefalte innlegg

-5 dager over termin i dag, og jeg holder seriøst ikke ut mer!! Sover ikke om natta for baby er så aktiv at det gjør vondt når den vrir hodet nede i bakkenet. Vondt alle andre plasser, vanskelig for å gå, og blir bare større og større for hver dag. Vil ha tilbake kroppen min nå :(

 

Har prøvd oss på sex noen ganger, men det er ikke fristende akkurat pga bekkenet og den store magen. La varme kluter på brystene, men fikk ikke annet enn et par kynnere. Har prøvd litt brystvortestimulering også, men synes det er ubehagelig å sitte og vri på knoppene... :S

 

Orker ikke å være så aktiv, men så er jeg i tvil om jeg kanskje burde det for å stresse livmora litt, eller om det helst kommer rier når man er helt i ro??

Finnes det ikke en hemmelig, skjult knapp på oss avanserte vesener som man bare kan trykke på da??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv det med sexen igen?

 

la han massere deg i en behagelig stilling, på siden eller noe så kan dere ta det rolig derfra, kanskje du har godt av å bli pleid litt og kanske tenner på det, så la han bli ferdig i deg, alle jeg kjenner har faktisk hatt sex og starter ting etter det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, føler virkelig med deg. Jeg har termin om tre dager og er dritt lei. Har prøvd disse rådene flere ganger uten virkning:

- kanel

- sterk mat

- sex med mannen med påfølgende orgasme

- varme kluter på brystene

- stimulering av brystvortene

- gå i trapper

- gå tur

Tror nok at jeg er moden, så det er ikke derfor disse "rådene" ikke har virket. Slimproppen har gått og jeg har masse maserier..

 

Ønsker deg lykke lykke til og krysser fingrene for at fødselen din setter i gang asap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex funker absolutt!! Litt å rar å si det, men sex 21juli, rier startet 22juli, født 23juli! :P Så jeg vil absolutt si at det funket.

Men tror ikke du har lenge igjen altså, for når jeg var nær var babyen så unormalt aktiv inni magen at jeg ble kvalm til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...