Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Har dere tenkt på at det finnes folk som er så psykisk ustabile at de kan finne på å anmelde folk pga vrangforestillinger? Denne holdningen om at alle som får en bekymringsmelding har gjort noe galt provoserer meg litt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Du må jo holde deg langt unna folk som er sånn da HI. Skjønner ikke at folk som tar opp diskusjoner og kamper med psykisk ustabile mennesker, ikke fatter sitt eget beste. Slike holder man seg for guds skyld borte fra!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Hva hvis personen er i nær familie da? Ikke så lett å kutte ut nære familiemedlemmer.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Trenger ikke være i nær familie en gang. Man vet ikke alltid hvem disse ustabile menneksene er. Har et eksembel hvor en mor selv nettopp hadde mistet omsorgen for 2 av sine og ringte inn bekymringsmelding anonymt på en hun knapt kjente hva stedet hun jobbet. Barnevernet kom uanmeldt til vedkommende det hun hadde ringt inn om, men fant jo ut at det ikke var grunn til bekymring. Dessverre går det ikke ann å bare passe seg for sånne mennekser.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Oi, der kom det mange skrivefeil.... tastaturet er ikke helt med meg:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Folk som tror det bare er å holde seg unna sånne personer har nok ikke hatt erfaring med så ustabile mennesker selv. Vet om ei som ble terrorisert av sin ustabile eks-svigermor i sikkert 5 år jeg, helt uten grunn..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Helt enig Hi, vi har nære familiemedlemmer som har gjort dette, de skal kuttes ut meget snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå