Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Våknet med pløsete ansikt og rød + flekkete i kinnene i dag. Har også begynt å prikke en del i huden i ansiktet + har hatt vondt i hodet hele dagen. Er 18+3 uker nå med tvillinger. Noen som har slike symptomer uten at det er noen grunn til bekymring. Hva kan dette være? Litt tidlig med svangerskapsforgiftning vel?
Loppa Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Du bør snakk med legen eller jordmor. Høres ikke bra ut. En gang for mye er bedre enn ingen. Lykke til!
TPK Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Både hodepine og vann i kroppen kan jo være tegn på svangerskapsforgiftning, så jeg ville tatt meg en tur til legen. Ta med urinprøve.
tonesnupp Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 hei. du burde ta en tur til legen. bedre å få svar enn å engste seg. lykke tli
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 29. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2011 Symptomene gikk over i løpet av kvelden, og i dag var jeg helt fin igjen. Var på kontroll i dag og blodtrykk og urin var helt fint, men greit å følge med. Tror egentlig jeg fikk noen bivirkninger av Bisolvon slimløsende tabletter. Hadde tatt to tabletter to ganger dagen før, og to tabletter om morgenen. Sluttet når jeg forsto d kunne være det som gjorde d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå