Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 I dag har vi hatt ei dame her til å vaske for første gang. Hun støvsuget og vasket, støvsuget sofaene, tørket støv og vasket innsiden av vinduene på ca. 150kvm (2stuer, 3 soverom, 2 bad, 1 toalett og 1 vaskerom). Rakk ikke å vaske alle gulv, men en god halvpart. Rakk heller ikke dusjkabinettet. Dette brukte hun 5,5 timer på og jeg betalte 800kr (140kr/t). Er dette ok? Jeg har ikke peiling, men synes det er fantastisk deilig å ha et rent hus! Og før noen skyter meg; Jeg vet at denne damen sliter økonomisk. Hun har små barn og jobber svart når hun vasker. Kan (av ulike grunner) ikke jobbe hvitt...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Tja. Hvorfor ikke. For noen år siden hadde jeg vaskehjelp selv. Huset vårt er på 100kvm. Hun støvsuget, vasket gulv, tok vinduer inn i mellom. Skiftet på to senger hver fredag, tørket av møbler, tørket støv. Hun brukte 2-3 timer og fikk 260 kr. gangen. Savner dama... men hun er redd hunder og jeg kan ikke ha hunden med på jobb på fredager lengre :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå