Gå til innhold

Lage webside hvilket program bør jeg bruke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være et program som har stor kapasitet da nettsiden jeg skal lage skal inneholde mye. Gratis eller ikke,jeg ønsker tips og Evt høre erfaringer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt er rett og slett wordpress. Da kan du laste ned uhorvelig mengder gratis design og det er svært lett å håndtere store mengder info. Det sorterer seg selv (er php-basert). Gratis å laste ned, men du må ha kunnskap om server og laste det ut på nett selv. Svært lettlastet ifht html-baserte sider og enkelt å endre design om man gå lei (relativt lett i alle fall ;-).

 

Så vidt jeg vet, så finnes også en enklere versjon av wordpress, der du fikser alt på nett og dermed slipper ftp-program og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...