Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 la ut nytt bilde på facebook ogsså får jeg en post fra en som har samboer og barn: "så sinnsyke fine bilder av deg, du er så nydelig" skal jeg svare?jeg kjenner han, men ikke nære bekjente.. jeg har samboer og barn jeg også høres så teit ut dette, men jeg ble litt satt ut.....men føler samtidig at jeg må svare takk eller noe........ hjelp?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Da sier du bare Takk. Ferdig med saken. Trenger ikke å analyserer alt vet du.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 okei:)har en sjalu samboer så for han betyr dette at han vil ha meg.... men da svarer jeg takk:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 G-sus...gow ut will you. Hvor gamle er du og samboeren din? 16?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 bare skriv takk, vist han kommer med noe mere upassende! kan du si til han at du syns det e upassende og skrive sånt av han! har selv opplevd at min samboer holdt på sånt.. til ho ene dama sa ifra til mæ! det e æ glad før, for fikk satt en stopper før det, og når får jeg sjekke facebooken hans når jeg vil
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 jeg skreiv takk til han, men ikke fått noe tilbake:)da er jo alt i skjønneste orden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå