Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Har testet fra dag 12, og er nå på dag 17, fremdeles negativ test.Pleier å være positiv på ca dag 13.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Fordi syklusen din tilfeldigvis er lengre denne måneden?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Og at du girer deg opp slik att eggløsningen blir tull med. Og at du får lengre sykus denne mnd. Ro deg ned.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Fordi de eggløsningstestene ikke er sikre i det hele tatt. Jeg svidde selv av mangfoldige hundrekroner på eggløsningstester da vi begynte å prøve på nr. 1. Jeg testet til slutt 2-3 ganger om dagen hele syklusen rundt uten å få ett eneste positivt resultat. Gjett om jeg fikk nøya da. Var sikker på at jeg ikke hadde eggløsning og at jeg ikke kunne bli gravid. Men gravid ble jeg etter ca 7 pp og nå venter jeg nr. 3 på 3 år, så jeg har definitivt eggløsning. Så mitt tips er å ikke bry seg med de testene, ha sex ca annenhver dag gjennom syklusen, så blir du nok gravid skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå