Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Har aldri hatt dette før, men i helgen lurte han på om han kunne få sånn. Alle vennene hans skulle ha det. Hva putter man i en sånn kalender? Jeg får ikke lagd/kjøpt inn noe før onsdag kveld. Blir dem dyre? Har ikke så veldig mange pengene og bruke på dette.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Kommer jo an på hvor "kravstor" han er. Trenger jo ikke å bli sånn kjempedyrt, du kan jo kjøpe litt større gaver noen dager og så heller sjokolader/godteri andre dager. Ting du kan ha i kalenderen er f.eks: viskelær småbiler lommelykt refleks klistremerker dvd (på julaften kanskje) lego (om han liker det) små figurer
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Mine barn har pakkekalender og de blir akkurat så dyre som du ønsker... Vet noen spleiser på gavekalender til ungene, f.eks kjøper mormor og farmor noen pakker hver også kjøper foreldrene resten. Her i huset blir det noen dyrere gaver, det er gjerne ting jeg ville kjøpt uansett, som vanter, sokker o.l. På Nille har de mye billige blyanter, viskelær o.l. småting, du kan få gaver ned i 5-7 kr stk der. Jeg samler gjerne kalendergaver gjennom hele året jeg da, kommer jo ofte over noen tilbud så en kan kjøpe med hjem å legge i skapet. Kan også henge på en pk tyggis o.l. I dag var jeg på Nille og kjøpte et slikt lite nett med små sjokoladenisser som jeg putter hist og her på kalenderen, de koster ikke mye pr stk. Vi har en kalender vi bruker hvert år som vi henger gavene på, men du kan gjøre det så enkelt som å henge opp en lang hyssing på veggen og feste 24 gaver med klyper.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Vi putter pakker inn ting som blyanter, viskelær, sprettball, litt snop, pepperkakeformer, sokker og andre småting. Det kommer på 150-300,- omtrent, men du skal være bevist. Hvis ikke har du fort en kalender til en tusenlapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå