Gå til innhold

Syns ungen var flott i designerklær, jeg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå fraviker jeg min gyldne regel om ikke å slenge drit,- men tenk om den lille jenta vokser opp til å bli en skikkelig butch lesbe he he he he

Skrevet

Tror nok den nydelige jenta hadde vært like flott uansett hva hun har på seg jeg:)

Jeg skjønner at når man har tre gutter, så er det gøy å få en jente man kan dulle litt med, men jeg reagerer litt på det øverste bildet der moren har babyen på ene armen og andre hånda i lommen - det ser ut som babyen kun er tilbehør til et flott antrekk:)

Men ellers håper jeg at de koser seg med gullklumpen sin. Man er ikke mindre glad i barna sine selv om man liker å kle dem opp i superdyre klær:)

Skrevet

Helt enig:) Har man penger til det, så hvorfor ikke. Og 260 kr for en strømpebukse var ikke så ille syns jeg, ihvertfall ikke når man ser hva de tjener;)

Jeg hadde heller ikke pyntet ungen min opp i HM klær hvis jeg hadde vært dem:)

Skrevet

Søt unge. Hva foreldre velger å kle barna sine i er jeg ikke noe særlig opptatt av. Like greit dette som noe annet...

Skrevet

Jeg kommer litt på min svigerinne som ønsket seg jente såååå sterkt, at når hun ventet nr tre, de to eldste er gutter, våget hun ikke å få vite kjønnet på ultralyd, for hun kom til å bli så skuffet hvis det var en gutt (dette sa hun mens hennes to nydelige gutter hørte på).

Jenta kom og stor lykke i heimen. Hun ble kledd som en prinsesse i rosa og tyll de første årene. Men nå når hun er tre år, er hun en skikkelig guttejente som klatrer og hopper og som nekter å ha på både kjole og rosa klær og dukkene og alle "jente"tingene blir liggende, mens det er brødrenes fotballer og verktøy hun vil leke med......hehe....må si at jeg er bittelitt skadefro nå. Barna blir heldigvis født med en personlighet og den skinner igjennom uansett hva foreldrene mener:)

Skrevet

Uff, jeg synes at hele greia er ganske kvalmt. Jeg skjønner ikke at det er så kjempestort å få en jente, men det er vel bare meg(og nei, jeg er ikke en sjalu guttemamma, jeg har selv barn av begge kjønn). Håper virkelig at Posh klarer å legge fra seg jenta si litt og ta seg tid til de flotte guttene hun har og. Det må være rart for dem å se hvordan mor duller med den lille jenta, men forhåpentligvis er det bare media som fremstiller det slik.

Skrevet

Å herregud for en NYYYDELIG unge!! *Smelt*

Dessverre tror jeg at jenta kommer til å bli like bortskjemt og overfladisk som Suri Cruise (datter til Tom Cruise og Katie Holmes som gikk i høyhæla sko allerede som 3-åring), men vet jo at Victoria har lengtet etter ei prinsesse å kle opp i mange, mange år. Og med så mye penger er det nok vanskelig å holde igjen.

Mange rike kjendisforeldre har mye å lære av Angelina Jolie og Brad Pitt, og hvordan de oppdrar sine barn :)

Skrevet

Tenker media gjør en fjør til fem høns her, ja...

Skrevet

Hun har nok helt sikkert dullet med alle guttene sine også:-)

Skrevet

Sånn som "dattera" til Cher mener du;)

Skrevet

Herregud for en utrolig nydelig unge *smelt* !!

Men enig i at på de øverste bildene, hvor hun har hånda i lomma, ser barnet mest ut som en accessorie, og ikke et høyt elsket barn :(

Og at Victoria tør å gå med 16 cm høye hæler med et sårbart spedbarn på armen, syns jeg er å dra sitt eget moteimage litt vel langt, og på bekostning av tryggheten til babyen sin.

Skjønner at Victoria vil pynte opp datteren; hun har jo allerede tre gutter, og har nok lengtet veldig lenge etter en liten prinsesse. Hun kommer nok dessverre til å gå i samme fella som Katie Holmes og Tom Cruise da, og gjøre ungen bortskjemt, overfladisk og direkte usmakelig ved å pushe på med overfokusering på utseende og dyre, materielle saker.

Tror mange rike kjendisforeldre har mye å lære av barneoppdragelsen til jordnære og empatiske Angelina Jolie og Brad Pitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...