Gå til innhold

Rød eller hvit jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags pynt bruker dere i jula??

Jeg vil jo egentlig ha tradisjonell rødgrønn jul med gull, men det er jo så mye nydelig pynt i hvitt, sølv og glass...

Klarer ikke å bestemme meg, argh :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitt grønt gull og sølv og en dæsj med rødt.. Hadde sølv og blått for noen år siden, men det er ikke i bruk lenger.

Skrevet

Rødt, hvitt og sølv er det jeg er vant til hjemmefra og slik jeg pynter til jul

Skrevet

Jeg er ganske opptatt av interiør nå som jeg dasser hjemme i mammaperm, og syns pynten i hvitt og sølv er mye vakrere enn det lille jeg finner i gull (ser billig ut) og rødt (ser litt harry ut). Men mannen vil nok foretrekke tradisjonell rødgrønn jul, og det er jo også det jeg er vant med hjemmefra...

Skrevet

Hos meg er julen rød med innslag av hvitt/sølv.

Jeg synes hvit jul er lekkert, men ikke koselig, og det passer ikke hos meg.

Skrevet

Bruker en kombinasjon av pynt jeg har arvet, fått og skaffet selv. Det er ikke enten rødt eller hvitt her i gården, men litt av hvert. Resultatet blir faktisk ikke glorete, jeg klarer å begrense mengden...

Skrevet

Enig i at hvit jul med sølv er lekkert, men kanskje ikke så varm og koselig som den røde jula med gull...

Skrevet

pynter i rødt og sølv. litt hvit.

men jeg mener det er barnas jul, å gutten min skal få pynte huset slik han vil, med julepynt som han har lagd. gidder ikke å ha noe "regler" på pynt, bare for at jeg vil at huset mitt ska se mest mulig ut som et reklamebilde. her er det farger, barna liker farger :)

Skrevet

Stua vår er veldig liten, så jeg kan ikke ha så veldig mange farger før det blir slitsomt.. Lurer på å gå for (mørke)rødt, sølv og glass... Er f eks veldig glad i disse sølvbollene med reinsdyrhoder som de har på KID og Mester Grønn, syns dere de er harry?? Mannen min er jeger, men vi er jo forholdsvis urbane i stilen...

HI

Skrevet

Her er den eneste ungen bare en baby foreløpig, men gleder meg vilt ti l åhenge opp pynt han har laget på juletreet og rundt omkring i stua så klart <3 Det blir jo vakreste pynten vi har :)

Skrevet

Her er det en salig blanding med det barna har laget og lager.

Skrevet

Vi bor på 55 kvm, så har ikke allverdens plass her heller..

13:11

Skrevet

Jeg har masse kvitt ,sølv og glass. Kvitt juletre med kvit/blå fargede julelys.

Skrevet

hørtes for hardt ut, med kvitt juletre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...