Gå til innhold

Vurderer jobbskifte.. Tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet innen helsevesenet, men begynner å bli mettet av det. Sitter og nileser stillingsannonsene, men blir usikker på det med lønn. Høres ikke så bra ut og spørre om lønn før man søker jobb synes jeg ikke. Skjønner at lønna varierer innenfor hvert sted også, men greit å ha en viss pekepinn.. Tjener ca 220 kr timen nå som spl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme er... Er faktisk dritlei av å være sykepleier. Angrer på at jeg ble det. Kunne tenke meg å være fotograf kanskje, men det er urealistisk nå, men kanskje sekretær?? Det høres veldig "greit" ut. Liker papirarbeid, organiserer, osv. Men er litt usikker på lønnen og mulighetene for å finne en slik jobb her i nærheten...

Skulle gjerne hatt noen forsklag til alternative jobber jeg også.

Skrevet

Vi får satse på at noen kommer med noen tips til oss da. Var lyst ut stilling som ekstrahjelp på en lekebutikk her. Mulig det kunne vært noe. I hvert fall noe helt annerledes enn det jeg er nå

Skrevet

Har du 220 kr timen nå bør du nok satse på en jobb der du får brukt utdannelsen din. Om du velger butikkjobb må du nok regne med å gå drastisk ned i lønn.

Hva med å jobbe innen plastisk kirurgi?

Skrevet

må nok regne med å gå drastisk ned i lønn ja.. Er desverre ikke store muligheten for en slik jobb her i området

Skrevet

Hva med hjem for psykisk og eller psykisk utviklingshemmede? Der er det litt stell og medisiner, men i tillegg mye annet. Da får du brukt utdannelsen din også? Barnehage kan også være et alternativ der det ofte er behov, butikkjobb.. Eller kanskje som medisinsk sekretær på legesenteret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...