Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Min kjære har ingen familie eller venner igjen.... Vennene brøyt han med sakte men sikkert da vi ble sammen, og etter 3 år med motarbeiding og intriger fra hans familie valgte han for ca 1 år siden å bryte med de også... Jeg har ingen stor familie her, da min far forduftet med hele sin familie da jeg var 2, og min mor er fra utlandet, og all familie fra hennes side bor i hjemlandet. Alt for langt, og alt for dyrt å få de hit..... Blir ca 19 gjester, mine nærmeste venner, noen venneparr og min bitte lille familie mannen sin forlover blir min bror... Vi kan derimot gjøre det mer luksuriøst enn om vi hadde hatt mange gjester, men uansett er det litt trist at min kjære ikke har NOEN uten om meg, og "mine"
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Hvorfor brøt han med vennene sine da? Når man ikke gjør noe for å opprettholde relasjoner så blir man jo venneløs. Er vel et valg han har tatt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Er et valg han har tatt, ja.... Jeg kjenner de ikke, så jeg vet ikke sikkert, men han mente det miljøet ikke passet seg for barn. Jeg hadde en sønn da jeg traff han, og da han var seriøs med meg brøt han med de. Noen av de snakker han litt med på face osv, men vill ikke invitere de i vårt bryllup eller involvere de på annet vis i vårt liv... Han plages jo ikke av dette, bare jeg som synes det er trist, og måtte tømme meg en plass HI
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Har han ingen gode kolleger, en enkelt fetter som er ok eller en barndomskamerat eller to han kan ta opp igjen kontakten med? Det høres veldig stusslig ut å ikke ha noen andre, men om han velger å kutte ut alle han kjenner, så blir jo dette en naturlig konsekvens.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Kan han ikke ta opp igjen kontakten med noen han likte godt tidligere? Det er ofte ikke så mye som skal til for å få opp igjen kontakten med dem man kjente godt fra før. Hva med nye venner fra jobb, trening eller noe annet? Han omgås vel noen mennesker. Du kan jo også invitere både faren din og din mors fammilie. Kansje er det det som skal til for å få opp igjen kontakten om det er det dere ønsker. Uansett håper jeg dere får en fin dag.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 hørtes jo litt trist ut da! men man må jo ikke ha noe stort bryllup for at det skal bli bra dere må bare gjøre det beste av det! det er ikke noen på jobben hans som han har en del kontakt med?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Ja det er klart det er litt sårt, det er jo på slike dager man vil samle familien og hygge seg mest mulig. Men snu det på hodet! Tenk at mannen din er så sterk og har slik ryggrad og ikke finner seg i mer fra sin familie, og velger å leve et liv uten disse intrigene og vanskelighetene. Det krever MOT. Kos dere med de gode personene i deres liv, det er ikke lite med 19 gjester, jeg synes det høres veldig trivelig og harmonisk ut med det antallet. Da får man tid å snakke med alle og nyte det. Ønsker dere en uforglemmelig bryllupsdag!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 jeg skjønner godt hva du mener. jeg har heller ingen familie, men venner. syntes det er trist å tenke på at den dagen jeg gifter meg vil det komme mange fra mannen sin side (han har stor fam). men, sånn er dte. ingenting jeg får gjort med det. det kommer til å stikke i hjertet, men amtidig- jeg skaper jo da min egen familie:) jeg tror vi jenter tenker og analyserer mer slike ting. spørr du mannen din om hva han tenker, er det ikke sikkert han har tenkt på det engang. snakk om det hvertfall. lyke til:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 Ikke se på det som trist! Han har fått en ny familie, dere har venner som vil være med dere på den store dagen! Det var samme historien omtrent for mine foreldre og for noen andre jeg kjenner (nåtid). Det blir som dere gjør det til! Til lykke med den store dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå