Gå til innhold

Litt redd, da kynner som ga meg diare og kvalme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ikke hatt noen særlig kynnere i første svangerskap, men nå i nr to, 13 mnd senere har jeg hatt et par kynnere som slår meg helt i bakken. Trodde jeg skulle føde, men det var bare falsk alarm!

Er det vanlig at kynnere slår en helt ut, og indikerer dette på hva jeg har i vente når det skjer for alvor?

Jeg ble kvalm og fikk diare, samt at jeg fikk litt synsforstyrrelser/susen/ør! Det var rett og slett veldig vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt dette ofte nå i andre svangerskap.. men jeg tror det er motsatt, at uvvelhetene skaper kynnere.. jeg får av og til ordentlige rier med tak i både mage, rygg og lår når jeg må på do med nr to.. vet ikke om det er fordi det har blitt trangt om plassen i bekkenet.. men jeg blir ordentlig dårlig, svettetokter, øresus, svimler og klarer ikke å se riktig.. ofte er dette også i sammenheng med løs mage..

kynnere kan ivertfall ikke lage diare, da dette har med vanninnholdet i avføringen å gjøre, noe som er et helt annet system enn muskelen som trekker seg sammen under kynnere/rier..

og nei, det trenger ikke å gi indikasjon på hvordan rier og fødsel blir, heldig vis! :) jeg spydde som en gris under fødsel sist, men riene og smertene var noe helt annet da de skal gi åpning, og det gjør mest sansynlig ikke disse kynnerene og uvelheten :) mente jordmoren min ivertfall..

Skrevet

Jeg også spydde på første fødsel og smertene ligner åpningsfase nå ved de ubehagelige kynnerene.

Jeg tror kroppen min svetter, vil kaste opp og gir meg diaré når jeg føler smerte! En måte å bli "kvitt" problemet på kanskje!

Håper det ikke starter slik disse kynnerene er nå, vil ha en litt soft start ;)

Tror jaggu jeg gruer meg mere nå, på tross av at jeg på papiret hadde en enkel fødsel. Jeg ser for meg at jeg ikke kan være like "heldig" nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...