Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg har to barn på 1,5 og 3 år, og begge bruker "voksenputer". Eldstemann har astma og refluks, så begynte med stor pute til ham for at han skulle komme høyere opp med overkroppen når han sover. Minstemann fikk vel også sin fordi han hostet mye en periode og så ble det bare til at han fortsatte. Det er jo ikke alltid de sover på puta, men de har den nå uansett. Lurte plutselig på hva slags puter dere andre bruker, og om det kan være skadelig med for stor pute? De er temmelig myke så tror jo egentlig ikke det. Kjøpte for øvrig babypute, men den var jo helt flat, så skjønte ikke helt vitsen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Min 3 åring har juniorpute. Den er ikke så mye mindre enn en voksenpute egentlig. Han begynte med den nå i høst. Har vært mye forkjølet så greit at han få ligge litt høyere med hodet. Han har gjerne villet ligge på våre puter når han har lagt i vår seng. Har en baby på 7 mnd som også er forkjølet nå, og de siste nettene har kun roet seg og sovnet når hun har fått ligge på min pute. Har gjort hodeenden i sengen hennes høyere, men det var tydeligvis ikke bra nok. Så lenge hun sover så får hun ligge sånn som hun vil. Regner med det går tilbake til normalen når hun blir frisk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå