Hufsla Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Selv skal jeg male:-) Ungene på skole og barnehage:-) Skal bli godt å bli ferdig!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Idag har jeg legetime, skal gjøre ferdig resten av pakkene til pakkekalenderen, prøve å hente meg inn litt etter altfor lite søvn en lang periode og kanskje rydde litt før det er henting av unger i bhg:) Ha en fin dag!
Kathrine. Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jobb 8-1530. Hente ungene i barnehagen, faren på buss-stoppet. Heim. Middag. Etter sengetid skal vi gjøre ferdig barnerommet til minstemann.
Babyønske �� Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Her skal jeg gjøre ferdig resten av advenstpyntingen. Hatt syk baby i helga, som bare skulle være i armene, så da fikk jeg ikke gjort så mye. I dag er hun i bedre form, så satser på at jeg kan få gjort litt mer. Jeg tar det jeg orker hvertfall. Har vært lite søvn siste månedene, så også i natt, så jeg gjør ikke mer enn nødvendig. Har en koffeindrikk i kjøleskapet, så får satse på at den gir meg et puff noen timer.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Holder på med hjemmeeksamen. Sniker meg innom her i ny og ne for små tenkepauser ;-) Gleder meg til å bli ferdig, jeg virkelig hater å ha eksamen... Får vel bare fortsette.
Mille** Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Er hjemme med to syke barn, så her blir det avslappings i hele dag. Må en tur på butikken å kjøpe inn litt forskjellig til de syke barna, og i ettermiddag må jeg pakke kofferten for i morgen reiser jeg på kurs. )
Mammapudding Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Skal ta meg av et småsykt barn og gjøre litt husarbeid
*Lissi* Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Koser meg hjemme med vesla på snart 1 år:-) Blir litt julevask, før ungene skal hentes. Så blir det vel alliddrett senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå