Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 han er ikke den skarpeste kniven i skuffen og det irriterer meg litt.... det er ord han ikke skjønner som jeg må forklare han, det er ting han ikke skjønner som jeg må forklare og vise han... igår vasket han teppene ute og la de inn klissvåt, idag når jeg og lille gutt står opp setter han seg rett ned på teppet og er klissevåt stakkars....trodde han det skulle tørke over natta??? omg....blir litt overgitt her...nå ha jeg kasta ut alle 4 teppene... jada, han mente det nok godt, men altså.........
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Ja, og han synes sikkert du er mindre smart siden han helt sikkert må forklare deg hvordan man skifter olje på bilen, skrur på motoren, reparerer noe du ikke kan osv... Ikke alle er teoretisk anlagt, og ikke alle kan alt. Stakkars mannen din som har en slik dømmende kone. Hvis han aldri har kunnet enkelte ord som tydeligvis er veldig viktig for deg, hvorfor sa du ja til å gifte deg med ham da?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 hehe han trenger virkelig ikke vise meg hvordan man skifter olje på bilen o.l
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 For du kan alt med bil selv du HI?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 vell, jeg Er bilmekaniker:)jobber ikke med det for tiden, men har utdannelsen;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Ok, så da kan du gjøre alt i verden, og mannen din kan ingenting? Virkelig? Har han ingen kunnskaper som du ikke innehar da?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 hærlighet altså...hvorfor skal dere ta henne fordi hun har en uvitende mann? dette vet jeg alt om;P
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Stakkars mann som har ei slik kjerring som til og med henger han ut i nettforum så snart han gjør en tabbe. Høres jo ut som du er perfekt, så kan ikke akkurat være enkelt å i det hele tatt være mannen din.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 Vi "tar" henne fordi hun: a) giftet seg med denne mannen fikk barn med ham Enda hun visste hvordan han var. Hun kan da ikke være veldig smart selv siden hun gifter seg og får barn med en mann som etter hennes syn ikke kan noen ting og ikke vet noen ting. Hva er vitsen med å videreføre slike gener til barna dine da, HI?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #10 Skrevet 28. november 2011 Skjønner frustrasjonen din... kan være ganske slitsomt å måtte forklare ting hele tiden, som kan virke "logisk". Ikke bry deg om alle de sure kommentarene her. Det er alltid noen som må være negative uansett hva det gjelder
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #11 Skrevet 28. november 2011 Min man er heller ikke den skarpeste kniven i skuffen. Jeg hadde et hull i tanna, som jeg sa jeg håpet bare var lite. Da sa han at, hvorfor ikke bare trekke den, den vokser jo ut igjen?!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #12 Skrevet 28. november 2011 Jeg derimot har en ekstremt inteligent mann, men når det kommer til praktiske gjøremål kan han gjøre de merkligste tabber. Hvor lang tid det tar å tørke et teppe eller om det går ann å endre temperatur på brødristeren tviler jeg på at han noen gang har tenkt over. Slike ting går gjerne mer på erfaring og interesser enn på inteligens.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #13 Skrevet 28. november 2011 Jeg har en mann som er intelligent på en annen måte enn meg selv, og jeg synes det er flott. Han kan ordne det meste med biler, har utrolig god innsikt i matlaging (utdannet innen det), vet en god del om regler, praktiske ting siden han er nysgjerrig av seg og snapper til seg mye nyttig info fra TV, radio, venner osv, som han kan få bruk for senere. Jeg derimot er flinkere til å rengjøre hus ("ser" mer skitt og søppel), veldig flink teoretisk (dvs skriver søknader til kommunen, "tolker" brev vi får fra NAV og andre instanser), husker lettere på viktige avtaler, strømavlesning, er flinkere til å skrive rett og enkelte andre ting. Dette synes jeg er helt ypperlig fordeling, siden vi utfyller hverandre. Hadde vært ufattelig kjedelig og upraktisk hvis begge to hadde kompetanse (og mangel på sådan) i akkurat de samme områdene?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #14 Skrevet 28. november 2011 Har han vært like dum hele tiden, eller har han blitt dummere med årene? Det er jo mulig at du som er så klok og dyktig tar fra han all selvtillit når du himler med øynene og påpeker hvor dum han er hver gang han gjør noe. Min tanke er at du må være ganske dum selv som innleder et forhold med en mindre smart mann.....
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #15 Skrevet 28. november 2011 Signerer 12:12. Skulle tro at motsetninger vanligvis ikke tiltrekker hverandre, og at smarte mennesker ikke trekkes mot dumme. Hvis du overstyrer hele forholdet, skjønner jeg at han begynner å bli usikker og gjøre feil. Prøv å skjære opp et brød mens noen står ved siden av og glaner på hva du gjør, samtidig som du får beskjed om at du holder kniven feil, gjør annet feil osv - tipper på at du kommer til å skjære deg! Jeg har også holdt på å gå i den samme fella, nemlig å overstyre, men heldigvis har tatt meg sammen. Ikke bra for forholdet det der.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #17 Skrevet 28. november 2011 hehehehe.... Tuller du, 11:42??? Jaja, godt han har andre kvaliteter som du elsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå