Gjest sug lut Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 "Alle" har dem: elektrisk "lysestake" i vinduet med lys i trappetrinn opp og ned. Noen har fem/sju/ni lys, noen har drøssevis, men konseptet er det samme. Men hva heter det egentlig? Opp-og-ned-lys er ikke akkurat en fagterm.
bIomstre Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Heter det ikke bare advendstake da? Jeg har ikke, men lurer på å få en til bilen: Sammen med litt julepynta wonderbaum med pepperkakelukt! ;-)
Gjest sug lut Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Men adventsstake er jo med fire hull til fire stearinlys som er lilla. Nekter å gå med på at de kan hete det samme. Jeg vurderer å henge opp en skikkelig pepperkake, jeg. Noe å gnage på i kø.
bIomstre Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Hadde trengt ekte var i dag. Ingen frokost og stuck i kø pga av et juletre som skulle på plass.... http://www.christina.blomqvist.info/adventsstaken/start.html
Gjest amandine Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Oppognedstake er da helt greit? Men jeg har ikke, og vil ikke ha(og heller ikke i bilen) så for meg er det ikke noe tema;-) Sier meg dog enig både med luten og blomstre, adventstaker er vel alt sammen?
bIomstre Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Klar du vil ha i bilen! Med blinkene lys i forskjellige farger, det vil helt klart kle deg ;-) pm foresten!
Gjest amandine Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Har svart deg;-) Jeg må helt ærlig innrømme, litt redd for å knuse tær her, at sånne staker synes jeg er skikkelig ikke fine... He he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå