Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Siden jeg ble gravid for mange mnd siden har jeg vært stille tilskuer her inne og egentlig mest lest krangleinnlegg for underholdningens del.. ristet på hodet og ledd litt Men igår var jeg skikkelig lei meg og la ut ett innlegg her, og så utrolig deilig å få gode tilbakemeldinger og støtte! Tusen takk Hormonell og tårevåt så kjentes det herlig ut å bli forstått Ha en fantastisk dag i dag alle sammen! Klem
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Ja, det er sånn det er her. Mye krangling og tull og tøys, men jaggu er det mange medfølende og støttende sjeler her inne Ha en flott dag!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Ha en fantastisk dag du også klem
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Godt å høre at du følte deg ivaretatt! Håper formen er bedre i dag! klem
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 fomen er på topp iforhold til igår, tror hormonene fortsatt ligger å sover Klem fra HI:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå