Gå til innhold

Takk til dere her inne <3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ble gravid for mange mnd siden har jeg vært stille tilskuer her inne og egentlig mest lest krangleinnlegg for underholdningens del.. ristet på hodet og ledd litt :)

Men igår var jeg skikkelig lei meg og la ut ett innlegg her, og så utrolig deilig å få gode tilbakemeldinger og støtte! Tusen takk :) Hormonell og tårevåt så kjentes det herlig ut å bli forstått :)

Ha en fantastisk dag i dag alle sammen!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sånn det er her. Mye krangling og tull og tøys, men jaggu er det mange medfølende og støttende sjeler her inne :)

 

Ha en flott dag!

Skrevet

Ha en fantastisk dag du også :) klem

Skrevet

 

Godt å høre at du følte deg ivaretatt! :)

 

Håper formen er bedre i dag!

 

klem :)

Skrevet

fomen er på topp iforhold til igår, tror hormonene fortsatt ligger å sover :)

Klem fra HI:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...