Gå til innhold

HJELP! Jeg mister så mye hår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal gjøre :( Tar både b-vitamin, bruker gode hårkurer både med protein og mot tørt/slitt hår, men ingenting hjelper :( Synes det begynner å bli vel tynt nå :/ Har pågått slik siden slutten av sommeren.

Tips anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid eller ammende? :)

Det begynte hos meg også da jeg var gravid. Men da jeg begynte å amme, bare datt det av. Jeg mistet helt hinsides mye hår i begynnelsen. Gav seg til slutt da.

Skrevet

Har du vært gravid er det helt normalt å miste utrolig mye hår etter fødselen. Det skyldes svangerskapshormonene, og det er lite eller ingenting du kan gjøre med det. Har ingenting med amming å gjøre, selv om det tilsynelatene ser ut som det har en sammenheng.

Skrevet

Er ikke gravid, har heller ikke vært det, så er ikke det som er problemet heller :/ Utrolig frustrerende!

Skrevet

Mister kjempemye hår jeg også, og er hverken gravid eller ammende. Spesielt etter jeg har dusjet faller det av så mye at jeg kan lage en hel parykk:( Tar b-vitamin jeg også... Har ingen tips:(

Skrevet

Tar du tran? Eller omega-3 kapsler? Det hjelper for meg + B-vitamin.

Skrevet

Jepp, tar begge deler! Får håpe det bare er en fase, men syns det har vart ganske lenge :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...