Gå til innhold

heisann...håper noen kansje kan svare meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

virket kansje litt merkelig at jeg spør,siden jeg har 3 barn . men jeg bare lurer på om noen har hatt gravidsymtom som bekkenløsning? ja,det er normalt å ha det i et svangerskap men jeg lurer på om det kan være et tegn på graviditet? har plutselig begynt å få så sinnsykt vondt i bekkenet igjen,og minstemann er snart 9 måneder så er en stund siden bekkenløsningen forsvant etter fødselen. kan teste meg i slutten av neste uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente det stakk i symfysen på rugedag 7 etter innsett av fryseembryo og er i dag 4+1 så ja, det er fullt mulig å kjenne bekkenløsning veldig tidlig i graviditeten!!! Kjenner det i hoftene allerede også. Hadde bekkenløsning under og ikke minst etter første svangerskap. Fikk en kjempesmell 4 dager etter fødsel... Det er straks ett år siden.

Blir spennende å høre om du er gravid igjen! :-)

Skrevet

takk for svar =) ja,jeg har også slitt med bekkenløsning i alle svangerskapene mine,men det har heldigvis godt over etter fødselen =) ja,kan bli spenende =) GRATULERE til deg forresten=)

Skrevet

Tusen takk :-) Skal på RIksen og ta blodprøve i morgen. Fikk ut 4 egg på første IVF, 4 befruktet, sønnen vår er det ene (fersk), 3 på frys, var gravid på innsett nr 1 med to embryo, men mistet, og er nå gravid på innsett av det siste embryoet... Håper inderlig det holder helt til mål nå. Tørr liksom ikke helt å slippe løs forventningene enda :-)

Når får du termin hvis det er noe der da?

Skrevet

det er litt usikkert ennå,mensen er ikke helt stabil enda... men det blir i august viss rekner grovt på det =) har en gutt på 7 år og en jente på 3år og en gutt på 9 måneder fra før=) så spennende da=) får krysse fingrene for at det har klamret seg hardt fast hos deg =) lykke til me blodprøvetakingen =)

Skrevet

Jeg er gravid nå, førstegangs og det første tegnet hos meg før jeg visste jeg var gravid, det var at jeg begynte å få skikkelig vondt i bekkenet. Dette begynte i ca uke 5

Skrevet

Da blir det litt å henge fingrene i... :-))) Moro da! Tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge med å teste jeg. Tester alltid på rugedag 8. Det tilsvarer ca 10 dager etter eggløsning. Begynte tidlig denne gangen. Fikk neg på mandag ( 6 dager) og tirsdag men på onsdag var det to streker der :-) Akkurat som alle de andre gangene...

Terminen min er 7. august om det vil seg slik... :-) Det blir nok ikke så langt unna der på deg heller tenker jeg! :-)))

Si ifra når du har testet da ;-))

Natta!

Skrevet

Mitt første tegn var en vanvittig smerte i bekkenet - dette varte i ca 2 dager før det forsvant og andre symptomer tok over :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...