Gå til innhold

De j*** Bolivia jentene. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som er dritt lei Bolivia jentene? Det vil si at jeg er så lei av å lese om disse jentene i alle slags aviser og i nyhetene på TV. Nå har Stina også fått egen dokumentar!!! I alle dager. Er narkotokasmugling blitt den nye veien man skal gå for å bli kjendis (havne på forsider osv)???!! De har jo fått en kjedisstatus så mye som de er i media. Latterlig!! Flere som er enig?

Forstår ikke hvordan tre dumme, naive jenter kan få så mye ufortjent oppmerksomhet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og unger skal de få, i fengsel..for "det var ikke så uvanlig iblandt medfangene"..

Snakk om egoisme :P

Skrevet

Bolivia jentene, Molan og French og Breivik er folk jeg syntes jeg kan nok om nå (uten å sammenlikne forbrytelsene)..

Skrevet

Ønsker en utleveringsavtale med Bolivia, evt soningsoverføringsavtale. De bør ikke kunne rømme unna straff...

Skrevet

Åh takk! Er så dritt lei de jentene jeg å. oG molan og French.. Hvem bryr seg om de. de får fader meg sitte i fengsel når de gjør noe galt!!! Ja, unger skal de få. egoister , ikke annet å si!

Skrevet

F for noen egoister. Unger skal de få. de skulle søren meg vært der nede. sykt at de går fri her i norge. her får de sikkert ikke store straffen, saken blir sikkert henlagt kjenner jeg det rett!! stakkars barn også, som får slike uansvarlige kriminelle foreldre!

Skrevet

Tenk om en av disse jentene hadde vært søsteren din!

De har sittet flere år i et skittent, råttent fengsel, de har tatt straffen sin (en ganske hard straff ). Alt vi vet er hva vi har lest i media og ingen av oss vet hele saken.

Ja, de var unge, dumme og naive, men fikk en hard straff og går nå videre med livene sine. Håper de får et godt liv, syns ikke de skal straffes resten av livet for en tabbe de gjorde som tenåringer.

Skrevet

Tatt straffen sin? Du er klar over at de har rømt eller? De har ikke tatt straffen sin, bortsett fra hun som er igjen i bolivia da.

Skrevet

Hm... leker med tanken på å reise ned og besøke han Moland, og få inseminasjon av sæden hans.

Skrevet

Bra dere sitter på deres hvite hester og ikke tygger på kameler.

Kjenner jeg er lei av Bim Og Dib

Skrevet

De to andre jentene da hvor er de? hvorfor har bare hun klart og rømme?

Skrevet

Ja, hun ene rømte tidlig og har hatt rettsaken prøvd her i Norge og hun ble frikjent!

Stina satt 3-4 år der nede, skjønner godt at hun rømte, hvem ville ikke gjort det? Sitte i fengsel i Bolivia er noe helt annet enn å sitte inne her i Norge.

Btw så ble mengden narkotika de hadde med deg redusert fra 22 kg til 11 kg. De hadde ikke fått 10 år i fengsel for 11 kg..

Skrevet

Det å mene kokainsmugling er umoralsk og å ha respekt for rettsystemet er ikke å sette seg på sin høye hest.

Jeg er like oppgitt over de umoralske familiene til disse kriminelle, for ikke å snakke om magasiner og TVstasjoner som korrumperer seg for å få laget en sak...

Skrevet

Synes de er fasinerende jeg.

Ang. Stine så har hun ikke sonet hele straffen sin nei, om den var rettferdig er en ting, men at hun har fått sin straff er iallfall sikkert.

Skrevet

Mente selvfølgelig StinA.

00:13

Skrevet

To jenter er i Norge. Madeleine Rodriguez mente det var feigt å rømme, så hun er visst fortsatt i fengsel der nede.

Skrevet

De har ikke tatt straffen sin. Og nå melker de historien for alt den er verd. Skamløst og møkkete og lavstatus og direkte frastøtende.

Skrevet

de hadde ikke fått 10 år fengesl i norge. so ja, hun har sonet 4 år. Holder ikke det. i ett råtn fengsel. Så ja, dere sitter på noen hester.

Jeg Er helt i mot narkotika. Flere her inne syns det er ok at mannen eller hun selv tar en joint i helgene. For meg er det uhørt.

Men jeg er menneske, og jeg mener at folk flest har rett til en ny start.

Skrevet

Hun ene var vist gravid før hun ble fengslet. Hun som er igjen ble gravid i fengselet.

Uansett: de som rømte, feige jævler og lar venninna si sitte igjen og råtne.

Hun som sitter igjen tar i alle fall ansvar for hva hun har gjort. Men nå straffes hun ytterlig med å ikke få se sitt eget barn, en gang ikke amme det! De ser på at siden "venninnene" hennes har rømt så kan hun og gjøre det. Det stakkars barnet ligger på et sykehus og får ikke treffe moren sin.

I denne saken er det barn som får lide! Hun som sitter igjen har bedt om hjelp til barnet, men det er de ikke sikker på om de kan hjelpe henne med sykehusregningene.

Hun som har dokumentaren, hvor i helvete er barnevernet henne? Det kan jo ikke være rett og ta med ungen på en flukt ut av landet?!

Stakkars unger sier no jeg...

Skrevet

Nå var det ikke i norge hun ble tatt, da.

At hun kommer fra et land der vi tar lett på narkotikaforbrytelser betyr jo ikke så mye når hun velger å begå lovbruddet i et annet land, like lite som de som står bak overfallsvoldtektene i Oslo kan unnskylde seg med at det ikke er en big desl med voldtekt av berusede, lettkledde damer der de kommer fra. Man må forholde seg til lovene og soningsforholdene i det landet man har tenkt å være kriminell!

Skrevet

Tror ikke at ungen på flukt hadde det noe vondt.

Tenker at b-vernet ser henne jeg.

Skrevet

Skt sykt sykt. De har ikke tatt straffen sin når de rømmer fra landet. Hadde dette skjedd i norge, så ja. men de ble tatt i bolivia, der har de ikke sonet straffen sin. de rømmer, å nå går de fri!!!!! snakk om naive, dumme jenter. er jo ikke annet åm si. det dummeste er jo at de trodde de ikke skulle bli tatt, med 10 kg!!!! haha

Skrevet

Begge ble gravid i fengselet.

Men hun som er igjen i Bolivia, hadde ett barn utenom.

Har ingenting til overs for noen av de jentene, da de gjorde noe ulovlig. Hadde de fått stoffet inn til Norge, kunne det ha ødelagt mange liv.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Mamma`n til Will & Ailo <3 :

Ja, tenk om de var min søster. Eller tenk om det var min søster som døde av overdose.

Disse jentene har med viten og vilje (ja, for du merker om kofferten din veier 20 kilo mer) valgt å lefle med narkotikasmugling. Og vi vet veldig godt hva narkotika gjør med andre mennesker og vi vet at narkotika tar mange menneskeliv hvert eneste år.

Jeg har ingen sympati og folk som begår kriminelle handlinger får ta sin straff. At man er ung, dum og naiv er ingen unnskyldning når handlingen man utfører kan føre til at mange andre menneskeliv går tapt.

Å smugle narkotika er ikke "en tabbe" man kan skrive på minus-listen og så gå videre med livet sitt. Det er en svært alvorlig handling og alvorlige handlingen får konsekvenser. Det visste også disse jentene, men de gjorde det likevel. Så ble de tatt. Synd for dem. Bra for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...