Gå til innhold

har begynt å vise allerede!? er ikke det for tidlig?!


Nr2ivente<3

Anbefalte innlegg

greit nok så er dette mitt andre svangerskap, skal du se bort ifra de to spontanabortene jeg har hatt.. men jeg kan ikke akkurat si at dette er normalt alikavel?

Jeg er bare 4+5 i dag, og begynner å beskymre meg for at jeg er lengre på vei enn først trodd eller at det kansje er 2 inni der (!)

 

noen andre med samme "problem"? ( det er ikke et problem..! men nå fant jeg ikke et bedre ord å bruke for øyeblikket :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det på samme måte! Er nå 4+4. Tror kanskje jeg bare er veldig oppblåst og hoven, men kjenner at buksene strammer. Hvordan føler du/dere ellers? I natt våknet jeg av at jeg var så kvalm at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Sov veldig dårlig/lite :-(. Noen som har noen tips? Håper virkelig ikke det blir sånn i flere måneder fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig sliten for tiden. Mye mer enn forrige gang. Var kvalm like etter befruktelsen, altså en uke før jeg testet positivt, men nå har jeg ikke vært kvalm på mange dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksene strammer noe forfærdelig.. :(

men kvalmen skal etter gjennomsnittet stoppe etter uke 15.. det er vanlig :) men noen uheldige har det lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du hadde gutt sist, så kansje du får jente nå eller omvendt siden du ikke er kvalm som sist?

jeg syns jo du er heldig da... kvalme er ikke noe særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har to jenter fra før. Begge vangerskapene varpreget av kvalme. Første gang med kvalme til fødestua. Andre gang fekk eg henvisning til akupunktur i 6 måned. Då vart eg kvitt driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei.

 

Venter nr 2 - 5+5 i dag. Lite kvalm - var litt kvalm forrige gang. Det som hjalp den gang (og kanskje hjelper/forebygger denne gang) var hyppige måltider i passe str. Ikke for mye "tulle-mat". Variert og sunn kost.

Akupunktur hjelper mange. Ingefær (alle varianter) hjelper også mot kvalme (og reisesyke). Du kan lage ingefær-te på fersk ingefær kuttet i skiver som du heller kokende vann over. Noen sverger også til armbånd med akupressur (kan kjøpes på apotek bl.a.).

 

Er forøvrig også oppblåst og lurer på om det egentlig er 4 uker lenger...finner det vel snart ut. Har tenkt å ta tidlig ul denne gangen også...fikk overraskelse sist med at det da var 4 uker lenger enn vi først trodde.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...