Gå til innhold

Jenter og vekt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt matt, jeg.. Skal aldri mer gå inn på innlegg som omhandler vekt, eller kropp tror jeg. Så mange som mener at de er tjukk/småfeit med en vekt i forhold til lengde som er helt dønn normalt!! Jeg får nesten komplekser av min helt normale kropp når jeg tenker på det de tenker om seg selv....

Ja til litt mer enn skinn og bein... Vil de fleste virkelig veie under 60 kg uansett høyde? Grrøss!

Ja, jeg vet at det er forskjell på bygning og hvor kiloene er plassert osv. Men å si at man er feit når man er normalvektig? Det synes ikke jeg høres helt sunt ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er innenfor normalen ifht til BMI, men har allikevel en 14 kg å gå på før jeg regnes som undervektig - så da synes jeg det hadde vært ypperlig for MEG å gå ned de få kg'ene som ligger imellom. Om så bare 5-6-7 kg så ihvertfall litt, fordi jeg føler meg ikke vel når hele kroppen min disser! om jeg går ned 5 kg mn greier å komme i formog stramme opp er det bare fint, da gjør det meg ingenting om vekten stopper. Men jeg føler meg ikke vel og derfor vil jeg veie under 60! jeg er ikke spesielt høy heller så å veie stort meg gjør at jeg lett ser småfeit ut...

Skrevet

Jeg er helt med på å trene og stramme opp og bli sterkere, det skulle jeg gjerne selv også, men det virker som om man må ligge på grensen til undervektig for å være "normal" nå til dags..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...